Wij hechten waarde aan jouw privacy als bezoeker van onze website. Hoewel de meeste informatie op deze website beschikbaar is zonder dat je ons persoonsgegevens hoeft te verstrekken, is het mogelijk dat de bezoeker om persoonsgegevens wordt gevraagd. Deze informatie zal alleen worden gebruikt voor klantbeheerdoeleinden. In het bijzonder verzamelen wij administratieve gegevens en contactgegevens. Hiermee kunnen wij je identificeren of contact met je opnemen. Deze persoonsgegevens kunnen contactgegevens zijn zoals je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres.
Wij delen je persoonsgegevens niet met derden, tenzij (i) wij daarvoor uitdrukkelijk je voorafgaande toestemming hebben ontvangen, (ii) wij hiertoe verplicht worden in het kader een regelgeving of juridische procedure, of (iii) wij hiertoe worden verzocht door wetgevende of gerechtelijke instanties.
Conform de Belgische wet van 08/12/1992 betreffende de verwerking van persoonsgegevens, heb je een wettelijk recht op inzage en correctie van je persoonsgegevens. Met een identiteitsbewijs (kopie van uw paspoort) kun je een schriftelijk, gedateerd en ondertekend verzoek sturen. Je kan je hiervoor wenden tot Arkeo Consult, Nukkerstraat 45, 8450 Bredene of via info@arkeoconsult.be.
Beveiliging van Gegevens
We bewaren je persoonsgegevens enkel zolang het nodig is. Deze persoonsgegevens worden beschouwd als strikt vertrouwelijk. Wij treffen de gepaste technische en organisatorische maatregelen om de verstrekte en verzamelde persoonsgegevens te beschermen tegen vernietiging, verlies, onbedoelde wijziging, beschadiging, toevallige of onwettige toegang of enige andere ongeoorloofde verwerking van persoonsgegevens.
Gebruik van cookies
Tijdens een bezoek aan de website kunnen cookies op de harde schijf van jouw computer worden geïnstalleerd. Dit gebeurt alleen om de ervaring van de terugkerende bezoeker te stroomlijnen. Deze kleine bestanden of cookies worden niet gebruikt om het surfgedrag van de bezoeker op andere websites te volgen.
Jouw internetbrowser kan het gebruik van cookies blokkeren, je waarschuwen wanneer een cookie wordt geïnstalleerd, of cookies achteraf van je harde schijf verwijderen. Raadpleeg de helpfunctie van jouw internetbrowser voor meer informatie.
2. Juridische informatie
Deze website is eigendom van Arkeo Consult
Contactgegevens:
Arkeo Consult
Nukkerstraat 45
8450 Bredene
Telefoon: 0471 980 349
E-mail: info@arkeoconsult.be
Ondernemingsnummer: 0866.859.504
BTW nummer: BE0866.859.504
Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaar je je uitdrukkelijk akkoord met de volgende algemene voorwaarden.
Intellectuele eigendomsrechten
De inhoud van deze website, met inbegrip van onder meer de logo’s, tekeningen, data, productnamen, teksten, beelden,… zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan Arkeo Consult of rechthoudende derden. Indien je ze wil reproduceren of publiek gebruiken, dan moet je hiervoor schriftelijk de toestemming vragen aan Arkeo Consult.
Beperking van aansprakelijkheid
Arkeo Consult kan niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of onrechtstreekse schade die ontstaat uit het gebruik van de informatie op deze site. De informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden, en kan dus niet als een persoonlijk, professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd.
Arkeo Consult levert grote inspanningen opdat de informatie op de website juist en nauwkeurig zou zijn. Ondanks deze inspanningen kunnen onjuistheden zich voordoen in de ter beschikking gestelde informatie. Indien je onjuistheden zou vaststellen, kan je Arkeo Consult contacteren. We zullen dit dan zo snel mogelijk rechtzetten.
3. Algemene voorwaarden
Onderhavige voorwaarden maken integraal deel uit van de overeenkomst, met uitsluiting van de eigen voorwaarden van de klant. Er kan alleen schriftelijk van worden afgeweken. De klant erkent uitdrukkelijk deze voorwaarden gelezen te hebben en ze integraal en zonder voorbehoud goed te keuren.
Artikel 1. Dienstverlening
De dienstverlening van Arkeo Consult bestaat onder meer uit individuele coaching, teamcoaching, facilitering van workshops, opleiding en training. Voor deze dienstverlening worden contractuele afspraken gemaakt. Tenzij hierin anders wordt afgesproken, geldt voor het annuleren van een gemaakte afspraak het volgende:
Annulering door de klant voor een inhouse afspraak:
Annulering van een sessie, workshop of inhouse training: de klant erkent het als haar verantwoordelijkheid om de coach of facilitator minstens 48 uur op voorhand in te lichten indien zij een geplande sessie, workshop of training wil annuleren. De coach heeft het recht de klant voor het volledige bedrag te factureren voor een gemiste afspraak die laattijdig wordt geannuleerd.
Annulering door een inschrijver in het open aanbod:
Annulering van een inschrijving voor een open opleiding of training kan kosteloos tot 15 werkdagen voor de startdatum van de opleiding of training. Een kosteloze vervanging door een andere deelnemer blijft mogelijk tot 3 dagen voor de startdatum. Bij een periode korter dan 15 dagen en zonder vervanging, is een vergoeding van 50% van de totale kostprijs verschuldigd.
Annulering door Arkeo Consult:
Indien een coach, facilitator of opleider weerhouden is om een afspraak na te komen, wordt in eerste instantie getracht om een vervanger voor te stellen. Mits akkoord van de klant kan de geplande afspraak dan doorgaan. In het andere geval wordt de afspraak verplaatst naar een latere overeen te komen datum. Hiervoor wordt geen schadevergoeding voorzien.
Bij een open training of opleiding behoudt Arkeo Consult zich het recht om, zonder enige vorm van annulatievergoeding bij onvoldoende inschrijvingen de opleiding te annuleren of te verplaatsen naar een latere datum. De ingeschreven deelnemers worden hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.
Arkeo Consult kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet nakomen van de verplichtingen als gevolg van overmacht, inclusief maar niet beperkt tot ziekte, pandemieën, natuurrampen, stakingen, IT uitval, enz. In geval van overmacht zal de dienstverlening worden opgeschort en in overleg met de klant opnieuw ingepland.
Artikel 2. Facturatie en betaling
Opmaak facturen
Bij het opmaken van een contract, wordt een voorschotfactuur voorzien van 20% op de overeengekomen totaalprijs. Deze wordt verrekend op het einde van het traject, of bij langlopende trajecten na een periode van 12 maanden.
Facturen worden maandelijks opgemaakt op basis van de werkelijk gepresteerde uren.
Voor het werkelijk aantal uren wordt gerekend:
- Voor 1 dag tarief: maximum 8 uur
- Voor ½ dag tarief: maximum 5 uur
- Voor 1 uur tarief: dit wordt verrekend per afgerond kwartier
Facturen zijn betaalbaar op 30 dagen.
Bij niet-betaling of gedeeltelijke betaling van de factuur op hun vervaldag, is er een verwijlintrest gelijk aan 12% per jaar, op het openstaand saldo verschuldigd tot op de dag der volledige betaling. Het verschuldigde bedrag wordt in voormeld geval eveneens verhoogd met een forfaitaire schadevergoeding van 150 €.
Betwisting van facturen
Facturen worden zorgvuldig opgemaakt. Mocht er toch een probleem ontstaan met een factuur dient dit Arkeo Consult te bereiken binnen de 10 werkdagen na de verzending van de factuur. Bij het ontbreken hiervan zal deze factuur in haar geheel als aanvaard beschouwd worden. Eventuele klachten betreffende de levering of prestaties kunnen niet als voorwendsel worden aangewend om betaling van facturen op te schorten of uit te stellen.
Op alle overeenkomsten gesloten met Arkeo Consult is het Belgisch recht van toepassing. Indien een bepaling uit deze voorwaarden nietig verklaard zou worden, wordt zij vervangen met een voorwaarde in dezelfde geest. Bij eventuele geschillen verbinden partijen zich ertoe om eerst een minnelijke schikking te beproeven via bemiddeling of arbitrage. Alvorens een beroep te doen op de rechtbanken van Gent, afdeling Brugge.
Artikel 3: aansprakelijkheid
Gezien de aarde van de dienstverlening van Arkeo Consult is deze onderhevig aan een inspanningsverbintenis, geen resultaatsverbintenis. Dit betekent dat er geen garantie wordt gegeven op een specifiek resultaat en dat Arkeo Consult niet aansprakelijk is voor de mate waarin de klant of de deelnemers baat hebben bij de sessie.
Arkeo Consult is niet aansprakelijk voor de schade of verlies veroorzaakt door onderaannemers, freelancers of andere derden die worden ingeschakeld voor de uitvoering van de opdracht. Tenzij er sprake is van opzet of zware fout vanwege Arkeo Consult zelf.
Arkeo Consult is in geen geval aansprakelijk jegens de klant voor indirecte of specifieke schade. Onder indirecte schade wordt onder meer verstaan: winstderving, verlies van gegevens, verlies van zakelijke kansen, reputatieschade, en enige andere gevolgschade die voortvloeit uit de dienstverlening van Arkeo Consult.
Artikel 4: klachtenprocedure
We trachten onze dienstverlening zorgvuldig uit te voeren. Desalniettemin, mochten er klachten ontstaan over de uitvoering van een contract, wordt de klant geacht deze binnen de 10 werkdagen kenbaar te maken aan Arkeo Consult. Hiervoor kan een volledige en gedetailleerde beschrijving van de tekortkomingen gericht worden naar het mailadres info@arkeoconsult.be.
Elke klacht zal zorgvuldig worden onderzocht. Nadien zal, afhankelijk van de uitkomst van dit onderzoek, met de klant een gepaste oplossing worden gezocht.
Indien geen oplossing wordt gevonden, kan de klant zich wenden tot ICF om een klacht in te dienen.
4. De waarden van Arkeo Consult
Volgende waarden zijn voor Arkeo Consult essentieel
Verbinding: “Een draad van begrip weven, mens tot mens.”
Wij geloven in de kracht van menselijke verbinding. Door een veilige en open ruimte te creëren, helpen we jou om diepere inzichten te verkrijgen en betekenisvolle relaties op te bouwen. Zowel voor jezelf, voor je team als voor je organisatie.
Inspireren: “Vuur aanwakkeren, dromen laten vliegen.”
Onze passie is om jou te inspireren om het beste uit jezelf te halen. We dagen je uit om je grenzen te verleggen en te groeien.
Duurzaam: “Oog hebben voor het heden én de toekomst – in harmonie met de omgeving”
Duurzame groei staat centraal in onze aanpak. We begeleiden jou bij het ontwikkelen van vaardigheden en inzichten die een blijvende impact hebben op jouw leven.
Zorgzaam: Een veilige haven bieden”
Met warmte en empathie staan we aan jouw zijde. We luisteren aandachtig naar jouw verhaal en bieden je de zorg en ondersteuning die je nodig hebt.”
Impact: “Sporen nalaten, een verschil maken”
Samen creëren we betekenisvolle verandering. We helpen jou om je doelen te bereiken en een positieve impact te maken op jezelf en de wereld om je heen.”
Ik engageer me om de ethische code en de gedragscode te respecteren zoals beschreven door de Internationale Coach Federatie (ICF) www.coachfederation.org/ethics.